cookies-varning

tisdag 3 maj 2011

En ledtråd...

Okej, här kommer en liten ledtråd till förra bildgåtan. Få se om bilden klarnar nu, höhöhö...

En, ja, vadå? Med två stycken, eh... ja just det. Plus en... ummm.... 
För övrigt så har jag som sagt var filat på lite terräng. Jag har köpt tre av Airfix nya resin-ruiner och börjat måla den första och planerat dess bas.

Huset med sin bas. Notera fönsterkarmarna i fotoets.
Grundmålning med Dheneb Stone.
Wash med Devlan Mud. Foundry Slate till taket. Notera fönstren.
Även insidan är hyfsat detaljerad, med tanke på att hela huset är i ett stycke.
I nästa inlägg avslöjar jag svaret på gåtan...

2 kommentarer:

  1. så irriterande, jag har ingen idé.
    Slösa inte tid med 20mm nu, du ska koncentrera dig på 6mm, annars får italienarna inget att kriga mot när vi ska spela om en månad.

    SvaraRadera
  2. Svaret kommer i morgon.

    Hade du någon synpunkt på min Matilda förresten, innan jag målar den andra i likadant kamo?

    SvaraRadera

Wayland games

Wayland Games