cookies-varning

torsdag 14 juli 2011

Defenders of mother Russia


Elaka tungor hävdar att jag är en shopaholic. Det är jag inte alls, jag kan sluta när jag vill. Andra tungor undrar varför jag köper så mycket figurer som jag aldrig gör något av. De har helt enkelt inte förstått att jag samlar till den dag jag blir pank och arbetslös och har all tid i världen men inte råd att köpa figurer. Den som spar han har, som det heter.

Det kom ett paket från Maelstrom Games idag... med bubbelplast och färgglada kartonger.


Sovjetiskt infanteri och pv-kanoner från Plastic Soldier Company, för att försvara moder Ryssland från fascisterna.
Under bubbelplasten dolde sig också två burkar med acrylic base gel från Vallejo. Tänkte snabba på basningen lite.

Närmare rapport kommer sen!



1 kommentar:

  1. Jag har varit pank och arbetslös och inte ens då avverkade jag de figurer jag hade sparat...

    SvaraRadera

Wayland games

Wayland Games